Data podpisania Umowy
18/07/2018 r.
Całkowita wartość projektu
400 780 655,72 PLN
Wysokość dofinansowania z Unii Europejskiej
213 570 920,48 PLN
Roboty drogowe 2019-04
04-2019
Tydzień 01.04.2019-06.04.2019
Roboty drogowe:
- 1+500 – 1+700: humusowanie skarp
- 1+240 – 1+400: podbudowa z KŁSM
- Rondo R1: roboty brukarskie
- Rondo R2: roboty brukarskie
- TG 1+150 – 1+250: nasyp, warstwa technologiczna
- TG 1+380 – 1+450: KŁSM
- TG R1 – 2+900: nasyp pas rozdziału
- TG R1 do 3+000: skarpowanie nasypu + humusowanie
- 1+240 – 1+380, 1+380 – 1+450: KŁSM
- 11+650 – 11+750: osuszanie podłoża wykopu
- Rondo R5: nawierzchnia z płyt ażurowych – przejazd awaryjny
- Rondo R1 z wyplotami: warstwa wiążąca AC 16W
- DS-3, km 1+510 – 2+380, 1+440 – 1+510, 2+905 – 2+972 (P), 2+897 – 2+972 (L): warstwa podbudowy AC 22P
- DS-3, km:1+530 – 2+460, 1+310 – 1+510, 2+905 – 2+972 (P), 2+897 – 2+972 (L): warstwa wiążąca AC 16W
- DS-3, km:1+410 – 1+796: warstwa ścieralna SMA 11
- DS-3, km: 1+796 – 2+460: warstwa ścieralna AC 11S
- Bugno: nasyp najazd na WD1
- 0+750 – 0+950: nasyp DS3
- 10+820 – 10+900: nasyp
- 11+100 – 11+700: warstwa mrozoochronna
- DP1295Z: nasyp, krawężnik betonowy
- WD6-WD7: obróbka wpustów kanalizacji deszczowej
- 8+100 – 9+300: naprawa rozmyć skarp i rowów
Roboty branżowe:
- 10+800: budowa kanału KD 27 – od KD27/14 do KD27/18 + kanał z rur GRP fi 300 mm
- 0+240 - 0+400: wykonanie kanału KA5 – od KA5/4/6 do KA5A/1, studnia KA5/4/5 + kanał z rur GRP fi 300 mm
- 8+060 E-11: wykonanie kanału KD24 - Kanał z rur GRP 300 mm, studnia KD9/10
- ZR3: układanie bentomaty na skarpach i dnie zbiornika, układanie kruszywa
- PR-01/DS14, PP-08: umocnienie ażurami skarp
- 1+850 – 1+900, 1+900 SL, 2+00 – 2+150, 1+650 – 1+720: umocnienie ażurami dna rowu
- ZR2: układanie ażurów na dnie zbiornika, zasypywanie ażurów kruszywem, humusowanie
- Rondo R5: wykonanie wpustów na rondzie – 2 szt.
- ul. Koszalińska: wykop pod kabel
- PP02/1295Z: ustawienie przepustu, umocnienie przepustu
Tydzień 08.04.2019-13.04.2019
Roboty drogowe:
- TG 0+220 – 2+950: humusowanie
- DS.-3 0+700 – 2+140: humusowanie
- DS.-3 0+700 – 2+140: wykop rowu
- TG 1+200 – 1+600: podbudowa z KŁSM z mieszanki niezwiązanej 0/31,5
- TG 3+000 – 3+240: zagęszczenia nasypu
- R1, R2, ul. Prusa: roboty brukarskie
- TG 0+220 – 2+900: bariery energochłonne
- 10+610 – 10+820: nasyp
- 11+100 – 11+850 str. L: warstwa mrozoochronna
- 11+750 – 11+850: warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5
- 8+100 – 9+300: naprawa rozmyć skarp i rowów
- DP1296Z: wykonanie nasypu
- Rondo R3: ułożenie krawężnika betonowego
- DP1295Z: ułożenie krawężnika betonowego
- DK11-2: rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej
- TG, km: 1+175 – 1+773 (L): warstwa wiążąca AC 16W
- warstwa podbudowy AC 22P: TG, km: 1+186 – 1+680 (P), TG, km: 1+180 – 1+746 (L), R-5, km: 0+025 – 0+045
- warstwa wiążąca AC 16W DS-3, km: 0+787 – 1+310, R-5, km: 0+025 – 0+070
- warstwa ścieralna AC 11S DS-3, km: 0+797 – 1+410
Roboty branżowe:
- 10+800: budowa kanału KD 27 – wykonanie wpustów ulicznych
- 2+140 do 2+180 DS. 3: montaż piaskowników przy studniach wpadowych
- 0+680 do 2+200 DS. 3: montaż piaskowników przy studniach wpadowych
- 8+060 E-11: wykonanie kanału KD24 - Kanał z rur GRP 300 mm, studnia KD9/11 + wpusty
- R-1: regulacja wysokościowa wpustów ulicznych
- ZR-3, km 0+500: montaż separatora, osadnika i studni wpadowej – roboty przygotowawcze
- 0+400 do 0+600: wykonanie kanału KA5/4/4 do KA5/4/2, kanał z rur GRP fi 300 mm +studzienka rewizyjna KA/5/3
- 5+600 do 6+100: KD19 – montaż włazów żel na studzienkach rewizyjnych
- ZR3: betonowanie powierzchni do poruszania się pojazdami, warstwa KŁSM, układanie płyt ażurowych
- ZR2: Humusowanie dna zbiornika
- Ul. Prusa: Umocnienie ażurami skarpy
Tydzień 15.04.2019-20.04.2019
Roboty drogowe:
- humusowanie: TG 0+220 – 2+950, DS.-3 0+700 – 2+140
- wykop rowu: DS.-3 0+700 – 2+140
- roboty brukarskie: - ul. Prusa, Rondo R2
- nasyp: TG 3+240 – 3+400; DP 1295Z
- warstwa technologiczna C1,5/2,0: 11+300 – 11+500
- stabilizacja C1,5/2: 3+000 – 3+240, 3+540 - 3+780
- podbudowa z KŁSM : Rondo R5
- rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej: DK11-2
- ułożenie krawężnika betonowego/kamiennego: Rondo R3; DP1295Z
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod chodnik: DP1295Z
- warstwa podbudowy AC 22P: TG, km: 5+650 – 5+900 (P), 5+650 – 5+910 (L)
- warstwa wiążąca AC 16W: TG, km: 1+080 – 1+660
- prace utrzymaniowe i konserwacyjne
Roboty branżowe:
- montaż separatora, osadnika i studni wpadowej – montaż osadnika: ZR-3, km 0+500
- wykonanie kanału KA5/6 do KA5/11, kanał z rur GRP fi 300 mm: 0+400 do 0+600
- montaż piaskowników przy studniach wpadowych w km 2+940 oraz 3+020.
- regulacja wysokościowa wpustów: przy WD12: km od 0+420 do 0+620; km od 5+800 do 6+100
- wykonanie wpustów ulicznych: Rondo R5, Rondo R2
- wykonanie wykopu pod przepust: PP-01/DS10
- układanie płyt ażurowych: Zbiornik ZR-03, ul. Prusa
- uzupełnianie płyt ażurowych kruszywem: Zbiornik ZR-03
- humusowanie skarp i dna: Zbiornik ZR-03
Tydzień 23.04.2019-27.04.2019
Roboty drogowe:
- TG 0+220 – 2+950: humusowanie
- TG 0+220 – 2+950: wykop rowu
- TG 0+220 – 2+950: skarpowanie
- DS.-3 0+000 – 0+240: wykop
- R2 – roboty brukarskie
- TG 3+000 – 3+720 - Podbudowa z KŁSM mieszanki niezwiązanej 0/31,5
- TG 5+000 – 5+550: humusowanie
- warstwa technologiczna C1,5/2,0 11+700 – 11+850P
- nawierzchnia z kostki betonowej DP1295Z
- krawężniki betonowe DP1294Z
Roboty branżowe:
- regulacja pionowa wpustów ulicznych ( montaż pierścieni odciążających i pokryw pod wpust)na rondzie R5,
- regulacja wpustów ulicznych między M3 a PP4,
- wykończenia zbiorników retencyjnych i retencyjno-infiltracyjnych,
- budowa przepustów rurowych wraz z obudową wlotów i wylotów.
Tydzień 29.04.2019-04.05.2019
Roboty drogowe:
- humusowanie: TG 0+220 – 2+950; TG 5+000 – 5+550
- wykop rowu: TG 0+220 – 2+950
- skarpowanie: TG 0+220 – 2+950
- roboty brukarskie: Rondo R2; DP1295Z
- wykop: DS.-3 0+000 – 0+240
- nasyp: TG 4+100 – 4+140
- warstwa technologiczna C1,5/2,0: 11+700– 11+850P
- podbudowa z KŁSM: TG 3+000 – 3+720
- ułożenie krawężnika betonowego/kamiennego: DP1294Z
- prace utrzymaniowe i konserwacyjne
Roboty branżowe:
- wykonanie kanału KD15 z rur GRP fi 300 - km 4+200 do 4+230,
- regulacja wpustów ulicznych między M3 a PP4: 3+000 do 3+720
- montaż pierścieni odciążających pokryw na wpustach ulicznych: - rondo R2