Data podpisania Umowy
18/07/2018 r.
Całkowita wartość projektu
400 780 655,72 PLN
Wysokość dofinansowania z Unii Europejskiej
213 570 920,48 PLN
Roboty drogowe 2019-05
05-2019
Tydzień 06.05.2019-12.05.2019
Roboty drogowe:
- TG km 1+500 - 2+950: humusowanie
- TG km 1+500 - 2+950: wykop rowu
- DS.-3 0+000 – 0+600: wykop
- TG km 6+020 – 6+130: podbudowa z KŁSM mieszanki niezwiązanej 0/31,5
- Rondo R2: roboty brukarskie
- DP1274Z: nasyp
- najazd na WD-5: nasyp
- najazd na WD-6: nasyp
- Ul. Słupska (DK-20): rozbiórka istniejącej nawierzchni
- 7+950 – 8+100: nasyp (zasypki do obiektów)
- 10+800 – 11+000: budowa nasypu
- TG km 10+610 – 11+000: profilowanie i zagęszczanie warstw nasypu
- Rondo R3: roboty brukarskie
- TG km 6+300 – 6+500: profilowanie skarp i rowów
- DP1295Z: nawierzchnia z kostki betonowej
- TG km 11+000 – 11+850: podbudowa z KŁSM - profilowanie i zagęszczanie
- WD6-M8: humusowanie skarp i rowów
- TG, km: 3+000 – 3+700 (P): warstwa podbudowy AC 22P – roboty przygotowawcze
- TG, km 3+000 – 3+660 (P),TG, km 3+000 – 3+680 (L): warstwa podbudowy AC 22P
- TG, km 3+340 – 3+360 (P): warstwa wiążąca AC 16W
- 10+600 – 10+800 str. L: warstwa technologiczna C1,5/2
Roboty branżowe:
- 3+000 do 3+720: regulacja wpustów ulicznych między M3 a PP4
- Km 0+400 do 0+510: wykonanie wpustów na KA5/4 ul. Bugno
- 0+070 do 0+240: wykonanie kanału KA17
- Km 11+830 do 11+840 : montaż separatora i osadnika SE30
- Zbiornik ZR-03: humusowanie skarp
- Rondo R3: regulacja wysokościowa studni i wpustów ulicznych
- Km 4+770 do 4+800: wykonanie kanału KD16 w zakresie KD16/10 do KD16/11
- 0+050 do 0+060: wykonanie kanału KA15
Tydzień 13.05.2019-18.05.2019
Roboty drogowe:
- TG km 1+500 - 2+950 - Humusowanie, wykop rowu
- TG km 1+500 - 2+950 - Wykop rowu
- Ul. Słupska - Odhumusowanie
- Rondo R2 - Roboty brukarskie
- DP1274Z - Nasyp
- najazd na WD-5 – Nasyp, KŁSM
- najazd na WD-6 – Nasyp, KŁSM
- Ul. Słupska (DK -20) - Rozbiórka istniejącej nawierzchni
- DP1296Z - Roboty brukarskie – ułożenie krawężników betonowych
- R5 - Roboty brukarskie – ułożenie krawężników wyspy
- 11+000 – 11+850 P - Skropienie podbudowy 0/31,5
- Rondo R3 - Roboty brukarskie – ułożenie płyt ażurowych na przejeździe awaryjnym
- 10+800 – 11+000 - Budowa nasypu
- WD6-M8 - Humusowanie skarp i rowów
- 10+570 – 10+800 - Warstwa technologiczna C1,5/2,0
- TG, km 11+040 – 11+740 (P) - Warstwa podbudowy AC 22P
- TG, km 3+000 – 3+660 (L) - Warstwa wiążąca AC 16W
Roboty branżowe:
- R2, 3+000 do 3+720 - Regulacja wysokościowa wpustów ulicznych
- 5+060 do 5+100 - Wykonanie kanału KD18
- 0+070 do 0+240 - Wykonanie kanału KA17
- 3+000 do 3+720 - Regulacja wysokościowa wpustów ulicznych
- 7+590 – 8+290 - Układanie kanału technologicznego
- Rondo R2 - Wykop pod kabel zasilający i oświetlenie
- 8+500 – 9+441 - Kanał technologiczny wraz ze studniami
- 0+619 - Wilczy kanał – umocnienie rowu
- 3+950 - PP-09
- 10+800 do 10+900 - Wykonanie wpustów ulicznych na kanale KD27
Tydzień 20.05.2019-25.05.2019
Roboty drogowe:
- TG 3+000-3+800 P: wykop rowu i skarpowanie
- Ul. Słupska 0+540-0+860 L: odhumusowanie
- 3+850 – 3+870: wymiana gruntu
- Rondo R2: roboty brukarskie, KŁSM
- najazd na WD-6: nasyp, warstwa technologiczna C1,5/2, KŁSM
- Ul. Słupska (DK -20): rozbiórka istniejącej nawierzchni
- Ul. Słupska (DK -20): nasyp
- DP1296Z: mrozoochronna c1,5/2,0
- 10+400–10+600L; 10+800–11+000P; 10+440–10+500P; 10+650+10-700P; 10+750 – 11+000L: warstwa technologiczna C1,5/2,0
- 10+400 – 10+450L; 10+500 – 10+550P: ulepszone podłoże C0,4/0,5
- R3: ułożenie płyt ażurowych na przejeździe awaryjnym
- 10+800 – 11+000: budowa nasypu
- WD7-M8: humusowanie skarp i rowów
- 10+400 – 10+450L: mrozoochronna 0/16
- 10+750 – 11+000P; DP1296Z 11+000P: podbudowa kłsm 0/31,5
- 10+400 – 10+600L; 6+500 – 6+700P: profilowanie skarp i rowów
- 10+440 – 10+500P: ulepszone podłoże C0,4/0,5
- rondo R5 i R2, TG, km 11+730 – 11+830 (P+L); Ul. Prusa, km 0+025,5 – 0+072,0, 0+275-0+321, 0+530 – 0+583: warstwa podbudowy AC 22P
- Rondo R5, TG, km 11+695 – 11+830 (P+L), TG, km 11+075 – 11+695 (P); TG, km 11+100 – 11+770 (L): warstwa wiążąca AC 16W
Roboty branżowe:
- 0+250 do 0+350: wykonanie wpustów ulicznych na kanale KA5 w km od 0+250 do 0+350
- 10+470 do 10+680: wykonanie kanału KD27 w zakresie od KD27/10 do KD27/1
- R2: regulacja wysokościowa wpustów ulicznych oraz studzienek rewizyjnych
- 6+000 do 6+100: regulacja wysokościowa wpustów ulicznych na kanale KD19
- 10+900 do 11+100: wykonanie wpustów ulicznych na kanale KD29.
- R2: wykop pod kabel zasilający i oświetlenie
- 9+441-10+400: kanał technologiczny wraz ze studniami
- 0+619: wilczy kanał – umocnienie rowu
- 2+000 – 3+000: umocnienia rowów
Tydzień 27.05.2019-02.06.2019
Roboty drogowe:
- ul. Słupska 0+540-0+860 L: rozbiórka nawierzchni
- DG1 : profilowanie podłoża
- DG2: profilowanie podłoża
- DP1274Z 0+240-0+380: warstwa technologiczna C1,5/2
- DP1274Z 0+240-0+380: KŁSM
- DS.-3 0+000-0+900: KŁSM
TG 3+800-3+950: nasyp
- Ul. Słupska 1 0+200-0+250: nasyp
- Ul. Słupska 1 0+700-0+860 L: odhumusowanie
- Ul. Słupska 1 0+540-0+700 L: wymiana gruntu
- Najazd na WD-7: asyp
- Najazd na M-8: nasyp
- ZR-1: wykop
- DP1295Z: nasyp
- DP1294Z: rozbiórka nawierzchni bitumicznej
- 10+400 – 10+700: profilowanie skarp i rowów
- 10+600 – 11+000L: podbudowa kłsm 0/13,5
- TG, km 10+690 – 11+040 (P); ul. Słupska, km 0+025 – 0+204; ul. Prusa, km 0+036,5 – 0+067; DP 1296Z, km 0+003 – 0+112,4; DS5, km 0+025 – 0+046; ul. Prusa, km 0+025 – 0+038,5; TG, km: 4+010 – 4+148 (P), 10+705 – 11+040 (L) - warstwa podbudowy AC 22P
- Rondo R5; Rondo R2; DL 2/3-4, km 0+025 – 0+077 (P); DP 1296Z, km 0+003 – 0+112,4; ul. Prusa 0+220 – 0+255,5, 0+529,3 – 0+522,3, 0+545 – 0+583,3; ul. Słupska 1, km 0+025 – 0+204; DS5, km 0+025 – 0+048,4; TG, km: 10+738 – 11+078 (P): warstwa wiążąca AC 16W
Roboty branżowe:
- 10+470 do 10+680: wykonanie kanału KD27 w zakresie od KD27/10 do KD27/1
- 10+400 do 10+680: wykonanie wpustów na KD27 w zakresie od KD27/1 do KD27/1
- M3-WD4: regulacja studni rewizyjnych pomiędzy M3 a WD4
- 6+900-10+400: kanał technologiczny wraz ze studniami – obrabianie ustawionych studni
- R2 – łącznica DL2/3-4: wykop pod kabel zasilający i oświetlenie
- 0+619: umocnienie wilczego kanału
- 2+000-3+000: umocnienia rowów
- Rondo R3, ul. Leśna: wykonanie wpustów
- km 0+050 do 0+330: regulacja wysokościowa oraz montaż wpustów żel. w ul. Leśnej
- Rondo R1: rozpoczęcie wykonywania przewiertów, przewierty sterowane pod KT.