Data podpisania Umowy
18/07/2018 r.
Całkowita wartość projektu
400 780 655,72 PLN
Wysokość dofinansowania z Unii Europejskiej
213 570 920,48 PLN
Roboty drogowe 2019-09
09-2019
Tydzień 02.09.2019-07.09.2019
Roboty drogowe:
- Słupska 1: Roboty brukarskie
- ZR1: Roboty brukarskie
- 1+500 – 3+000: Rów odwadniający, humusowanie pasa rozdziału
- 0+200 – 0+700: Tereny płaskie
- DS.-7: Nasyp
- 4+100 – 6+120: Humusowanie pasa rozdziału
- 6+500 – 9+000: Równanie terenów płaskich
- DL3/1: Wykop
- DK11_2: Roboty brukarskie, wykop – profilowanie skarp i rowów
- 11+500 – 11+850: Profilowanie skarp i rowów
- 11+500 – 11+850: Humusowanie skarp i rowów
- DL3/1: Roboty brukarskie
- DS11a: Nasyp
- DP1294Z: Podbudowa z KŁSM
- DP1295Z: Warstwa technologiczna C1,5/2,0
- TG (km 11+765 – 11+850 P, 11+570 - 11+850 L), rondo R5, TG (6+040 - 6+596 P), DL 2/2 (0+370 – 0+405), DL 2/3 (0+065 – 0+263), DL 2/3-4 (km 0+025 – 0+470 L): Warstwa ścieralna SMA
- ul. Bugno (km 0+440 – 0+513), Ul. Leśna (0+855-0+946): Warstwa podbudowy AC 22P
- ul. Bugno (km 0+440 – 0+513), ul. Leśna 2 (km 0+740 – 0+830), Ul. Leśna (0+815-0+946): Warstwa wiążąca AC 16W
- DS 16 (km 0+020 – 0+070 P), ul. Bugno (0+000 – 0+140, 0+260 – 0+513), Ul. Leśna (0+130-0+656): Warstwa ścieralna AC 11S
- Rondo R2, DL 2/1 (0+000 – 0+260), DL 2/3-4 (km 0+025 – 0+470 P), DL 2/4 (km 0+000 – 0+250), ul. Leśna 2 (km 0+670 – 0+760): Warstwa ścieralna SMA 11
Roboty branżowe:
- Km 3+000: Kolektor KD11 DN 600 mm w zakresie od W11/1 do KD11SW – Montaż studni wpadowej KD11SW oraz wylotu W11/1
- DK 20 km 0+180: Kolektor KD11 DN 600 mm w zakresie od W11/1 do KD11SW – roboty ziemne+ pompowanie zestawem igłofiltrów, Montaż separatora SE11, Montaż osadnika OS11
- Km 0+608 najazd na WD12 strona prawa: Wykonanie wpustu ulicznego WP176 km 0+608
- Najazd na WD4Astrona L+P: Kolektor KD11 DN 400 mm w zakresie od W26/1 do KD26SW – montaż osadnika OS26, montaż studni wpadowej z piaskownikiem KD26SW
- Rondo R2, KA4/5 ul. Bugno: Regulacja wpustów ulicznych szt. 3
- Rondo R1 wjazd od Koszalina: Regulacja pionowa wpustów ulicznych z montażem pierścieni odciążających, pokryw oraz wpustów żeliwnych (krat)
- wyjazd z ronda R2 na DK 20 w kierunku Słupska: Regulacja pionowa wpustów ulicznych z montażem pierścieni pokryw oraz wpustów żeliwnych, Regulacja pionowa wpustów ulicznych z montażem pierścieni odciążających, pokryw oraz wpustów żeliwnych (krat), wymiana wpustu (demontaż i montaż)
- Km 10+320 do 10+340: Naprawa uszkodzonego kanału KD27 w km 10+320 do 10+340 długości 15,0 m z rur GRP fi 300 mm
- Km 3+610: Montaż wylotu W12/1, DN 400
- ZR1: Budowa zbiornika
- Km 2+600 – 4+100; Słupska 1; DP1295Z; 11+870 – 12+000, DP1274Z; DL3/1: Budowa kabla zasilającego i oświetlenia drogowego
- 5+525 – 6+300: Kanał technologiczny
- Ciąg główny: Przewierty sterowane pod kanał technologiczny
- PP-01/DS6-2, PP-01/DL3/1: Przepust drogowy
Tydzień 09.09.2019-14.09.2019
Roboty drogowe:
- Słupska 1: Roboty brukarskie
- ZR1: Roboty brukarskie
- 1+500 – 3+000: Rów odwadniający, humusowanie pasa rozdziału
- 0+200 – 0+700: Tereny płaskie
- DS.-7: Nasyp
- 4+100 – 6+120: Humusowanie pasa rozdziału
- 6+500 – 9+000: Równanie terenów płaskich
- DL3/1: Warstwa technologiczna C1,5/2,0
- DK11_2: Wykop – profilowanie skarp i rowów
- 11+500 – 11+850, 6+500 – 10+300: Profilowanie skarp i rowów
- 10+300 – 11+850: Humusowanie skarp i rowów
- DL3/1: Roboty brukarskie
- Łącznik: Nasyp
- DS.-2 km 0+060 – 0+160: Odpompowywanie wody
- Łącznica DL2/4: Odpompowywanie wody
- R1 – M8: Naprawa rozmyć
- 0+200 – 0+600: Humusowanie i skarpowanie
- 1+500 – 2+000: Humusowanie pasa dzielącego
- 3+200 – 3+300; 3+800 – 3+900: Wykop rowu, humusowanie i skarpowanie
- 4+100 – 5+000: Humusowanie
- DS. 6/2: Nasyp
- DK11_1; DP1274Z; Słupska 1: Roboty brukarskie
- TG (9+517 - 9+607 – przejazd awaryjny) DL3/2 (0+020 – 0+344): Warstwa podbudowy AC 22P + warstwa wiążąca AC 16W
- DL3/1 (0+020 – 0+324): Warstwa podbudowy AC 22P
- Rondo R3, ul. Leśna 1 (0+025 – 0+128), ul. Leśna 2 (0+025 – 0+130), DL3/1 (0+020 – 0+324): Warstwa wiążąca AC 16W
- TG (4+820 – 4+910, 9+517 - 9+607 – przejazd awaryjny), Rondo R1, DK 11-1 (0+025 – 0+196): Warstwa ścieralna SMA 11
Roboty branżowe:
- Wyjazd z ronda R2 na DK 20 Słupsk: Wymiana wpustów Wp89, 90 z powodu zniszczenia
- Zjazd z WD 9 strona lewa: Wykonanie wpustu ulicznego WP126 km 0+240
- ZR1: Budowa zbiornika
- Km 2+600 – 4+100; 11+870 – 12+000; DP1274Z; DL3/1; 5+200 – 8+600: Budowa kabla zasilającego i oświetlenia drogowego
- łącznica DL2/1 – wylot R2: Kanał technologiczny
- Ciąg główny: Przewierty sterowane pod kanał technologiczny
- wyjazd z ronda R3 w kierunku Piły: Regulacja pionowa wpustów ulicznych z montażem pierścieni pokryw oraz wpustów żeliwnych
- Kolektor KA5: Kanał od KA5/2 KA5/1
- Kolektor KD22: Montaż wlotu W22/1 fi 400 mm. Montaż wylotu WY22/1 fi 400 mm
- S11 + serwisowe: Przegląd techniczny kanałów oraz uzbrojenia – odwodnienie układu drogowego
- TG: Budowa ogrodzeń zbiorników
- odcinek R3 do WD9: Wykonanie wpustów ulicznych
- Kolektor KA18: Montaż piaskownika przy studni wpadowej KA18/6SW
- Kolektor KD4: Montaż wlotu W4/1 fi 400 mm.
- km 2+170: Montaż wylotu W5/1 fi 400 mm
- Km 3+760: Montaż wylotu WA6/1 na kanale KA6
Tydzień 16.09.2019-22.09.2019
Roboty drogowe:
- R1 – M8: Naprawa rozmyć
- 0+200 – 0+600: humusowanie i skarpowanie
- 1+500 – 2+000: humusowanie pasa dzielącego
- Słupska 1: Nasyp, roboty brukarskie
- 3+200 – 3+300; 3+800 – 3+900: Wykop rowu, humusowanie i skarpowanie
- 4+100 – 5+000: Humusowanie
- DS. 6/2: Nasyp
- DK11_1; DP1274Z: Roboty brukarskie
- 6+500 – 11+800: Profilowanie skarp i rowów wraz z humusowaniem skarp i rowów
- DS15: Nasyp
- Łącznik: Roboty brukarskie
- 6+500 – 10+300: Profilowanie skarp i rowów
- DS14 0+000 – 0+200: Nasyp
- DL3/1; DL3/2: Profilowanie skarp i rowów wraz z humusowaniem skarp i rowów
- Łącznik: Wykop
- DP1295Z: Podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/31,5
- Łącznik: Warstwa technologiczna C1,5/2,0
- DG 2 (0+025 – 0+110); ul. Leśna 1 (0+025 – 0+128), ul. Leśna 2 (0+025 – 0+130): Warstwa ścieralna AC 11S
- TG (6+596 – 7+710 L), DL 3/1 (0+254 – 0+364), DL 3/2 (0+078 – 0+344); Rondo R1, R3, DL 3/1 (0+025 – 0+300), DL 3/2 (0+025 – 0+090); TG (0+270 – 1+160 P); TG (1+160 – 1+900 P): Warstwa ścieralna SMA
- DL3/3 (0+000 – 0+030), DL 3/4 (0+000 – 0+030), Łącznik (0+208 – 0+250), TG- zjazd (2+740); DL 3/3 (0+000 – 0+030), Łącznik (0+240 – 0+250): Warstwa podbudowy AC 22P
- DL 3/3 (0+000 – 0+030), DL 3/4 (0+000 – 0+030), Łącznik (0+208 – 0+250): Warstwa podbudowy AC 16W
- DP 1294Z (0+756 – 0+946): Warstwa ścieralna AC 11S.
Roboty branżowe:
- Najazd na WD12 strona lewa: Wykonanie wpustu ulicznego
- Km 0+440: Montaż wlotu W2/1 fi 300 mm.
- odcinek R3 do WD9: Wykonanie wpustów ulicznych
- Km 0+550: Montaż wlotu W3/1 fi 300 mm
- S11 + serwisowe: Przegląd techniczny kanałów oraz uzbrojenia – odwodnienie układu drogowego
- km 2+140: Montaż piaskownika studni wpadowej KD6SW
- Km 2+180: Montaż piaskownika studni wpadowej KD7SW
- km 0+700: Montaż wylotu WA2/1 fi 300 mm
- Km 2+150: Montaż wylotu W6/1 fi 400 mm
- Km 2+160: Montaż wylotu W7/1 fi 400 mm
- Km 3+010: Montaż wylotu W10/1 fi 600 mm
- Wpusty uliczne WP95 – WP99
- Km 2+600 – 4+100; 11+870 – 12+000; DP1274Z; DL3/1; 5+200 – 8+600; 10+100 – 12+000: Budowa kabla zasilającego i oświetlenia drogowego
- 5+000 - 6+200, łącznica DL2/1 – wylot R2: Kanał technologiczny
- ZR1: Budowa zbiornika
- Ciąg główny: Przewierty pod kanał technologiczny
- TG, 5+000 – 6+200: Budowa ogrodzeń
- Przepust PP-4B: Wilczy kanał
Tydzień 23.09.2019-29.09.2019
Roboty drogowe:
- R1 – 1+500; 3+700 – 4+100 Skarpowanie, humusowanie, wykop rowu
- R1 – M8: Naprawa rozmyć
- 0+200 – 0+600: Humusowanie i skarpowanie
- 1+500 – 2+000: Humusowanie pasa dzielącego
- 3+200 – 3+300; 3+800 – 3+900: Wykop rowu, humusowanie i skarpowanie
- 4+100 – 5+000: Humusowanie
- DS. 6/2: Nasyp, podbudowa KŁSM
- DS. 7: Nasyp
- DK11_1; DP1274Z; Słupska 1: Roboty brukarskie
- 6+500 – 11+800: Profilowanie skarp i rowów wraz z humusowaniem skarp i rowów
- DS15: Nasyp
- Łącznik: Roboty brukarskie
- 6+500 – 10+300: Profilowanie skarp i rowów
- DP1295Z: Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej
- DL3/1; DL3/2: Profilowanie skarp i rowów wraz z humusowaniem skarp i rowów
- Łącznik: Wykop
- DS14: Warstwa technologiczna C1,5/2,0
- Łącznik (0+016 – 0+164): Warstwa wiążąca AC 16W
- TG (1+529 – 1+536 L), Łącznik (0+016 – 0+164): Warstwa podbudowy AC 22P
- TG (1+526 – 1+538 L): Warstwa podbudowy AC 16W
- TG (0+270 – 1+440 L), TG (1+440 – 2+876 L), TG (2+420 – 2+880 L), Łącznik (0+164 – 0+250), DL 3/3 (0+000 – 0+060,00), DL 3/4 (0+000 – 0+286), Łącznik (0+006 – 0+164): Warstwa ścieralna SMA.
Roboty branżowe:
- od ronda R5 (11+980): Regulacja studni oraz montaż brakujących włazów
- Montaż pierścieni odciążających na wpustach WP113, WP114, WP115, WP116, WP117, WP125, WP226
- Montaż wlotu, ścieku i zabruków WP45, WP46
- Montaż wlotów, spływów i zabruków przy WP4/4, WP4/3, WP4/2, WP3/9
- R2 wylot na Marcelin: Montaż kratek żeliwnych WP9/5, WP9/6, WP9/7, WP9/8, WP9/9
- Wylot od WP55
- Wylot i ściek od WP56-WP61
- Km 2+600 – 4+100; 11+870 – 12+000; DP1274Z; DL3/1; 5+200 – 8+600; 10+100 – 12+000: Budowa kabla zasilającego i oświetlenia drogowego
- 5+000 - 6+200: Kanał technologiczny
- ZR1: Budowa zbiornika
- Ciąg główny: Przewierty pod kanał technologiczny
- 0+000 – 5+000: Budowa ogrodzeń
- Przepust PP-4B: Wilczy kanał.